Juna & Jag

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Anna - 29 mars 2010 14:47

  


(Juna 5 månader)


Nu händer det grejor minsann...
Prinsessan talar som mest 5 ords meningar.
I fredags stod jag och fixade i ordning en mysig fredagsmiddag. Juna sysselsatte sig själv med div saker och rätt som det är kommer hon in till mig i köket  med en stor väska i ena handen och ett hundkopell i andra handen och säger sakligt med klar och ljus stämma:
- Mamma, jag åka arbeta nu!
Så gick hon med bestämda steg in i vardagsrummet och satt sig på sin bobby car och åkte i väg.
Kvar stod jag och vinkade glatt:
-Hejdå, vi ses i kväll!


Åhhh, senare skrattade jag så att jag grät och jag hade sådan god lust att fråga vad hon arbetade med MEN något måste ju lämnas åt fantasin;)


Gullungen, det bästa som finns på denna jord och alla andra jordar också för den delen;)

Ovido - Quiz & Flashcards