Juna & Jag

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Omständiga påskkärringar ;)

Av Anna - 1 april 2010 17:16


Årets påskfotografi fick nästan Tomas och mig att bli osams...
Alla sprang åt olika håll och hucklena åkte på sned, föll av eller revs av med flit.
Och när vi sedan var klara med fotograferingen eller rättare sagt när vi gav upp då bröt vår älskade lilla påskkärring ihop för att vi tvättade bort de svarta påmålade fräknarna.
Så nu är nya ditmålade och kärringen är nöjd;)


Så gott folk, håll till godo med dessa underbara bilder så önskar vi er en härligt galen, rolig påsk med massor av GODIS.

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

Anna, Juna och Tomas med alla vilddjur.


 
 
Malin

Malin

1 april 2010 18:31

Vilka underbara påskgummor du har! Inte dåligt att få alla på samma bild :) Ha en riktigt härlig påsk
Kram

http://malinbaloo.blogg.se

 
Anna, Gösta och Märta

Anna, Gösta och Märta

1 april 2010 19:31

Jag, Gösta och Märta önskar er också GLAD PÅSK! Låt Juna gå in på vår blogg och visa Märta och Gösta som säger Glad Påsk :-)

Åh jag älskar era fina påskbilder, favorit är den på Juna och Baxna.

En påskkärring här hemma bröt också ihop....men bara för att prickarna BLEKNAT! HA!HA! så nu är nästan nya Lancome kajalen slut...

Kram på er

http://www.trollfamiljen .bloggagratis.se

 
Gösta Trolle

Gösta Trolle

1 april 2010 20:02

....titta titta alla är påskkärringar utbrister Gösta och blir sååå glad.....sedan säger han- alla är lika fina!

http://www.trollfamiljen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Familjen jonsson /Gunnarsson

2 april 2010 09:45

kikar in för att önska er en GLAD PÅSK ..

Jättefina bilder ...men kan å andra sidan aldrig bli misslyckade med alla dessa skönheter på samma bild:))
Saga tycker Juna var SÅ SÖT & SÅ ska hon se ut i morrn -fadern i huset kommer inte få det lätt:) Får nog skriva ned adressen till bloggen så han kan gå in & tjuvkika då han står med sminket i högsta hugg & Saga förmanande om hur det SKA se ut!
Sköt om varandra under helgen !
Kram

 
Ingen bild

Linda

2 april 2010 09:48

...Saga försvann & så gjorde även hundarna ,fann dem instängda i sagas rum ,varsitt hörn ,vettsskrämda :) kan de har påskhundar på Värmdö så kan de det minnsann i Säffle oxå ...skillanden här var väl att trånga dockkläder spänts fast på hundarna...som tur var var Saga inte nöjd med vad hon såg så hundarna fick lättade pipa i väg till säkrare plats...kan LOVA att tjejjen inte slutat klura på detta inför morgondagen ...

 
Hamlet & de sju små dvärgarna

Hamlet & de sju små dvärgarna

2 april 2010 16:00

GLAD PÅSK till de sötaste Blåkulleresenärerna & Kram på Er.

http://www.simplesite.com/maertissimas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 november 2010 22:05

  www.junaochjag.blogspot.com   VÄLKOMNA!

Av Anna - 16 maj 2010 23:52

  Det har tagit 1 vecka att samla krafterna efter detta enormt lyckade 2 årskalas.Kvällen innan hade vi dessutom släkten här och all mat, bröd, kakor, bullar ja allt var hemmagjort. Jag är mäkta stolt över Tomas och mina matkunskaper;)Juna, vår lil...

Av Anna - 9 april 2010 18:44

Positiv, javisst...kan det bli värre än att vakna upp annandagpåsk med ett täcke på 8 cm nysnö som kommit under natten. Faktum är att jag trodde på allvar att jag skulle få ett hysteriskt anfall...börja kasta skor omkring mig, slita av mig håret (ja ...

Av Anna - 29 mars 2010 14:47


   (Juna 5 månader)   Nu händer det grejor minsann...Prinsessan talar som mest 5 ords meningar.I fredags stod jag och fixade i ordning en mysig fredagsmiddag. Juna sysselsatte sig själv med div saker och rätt som det är kommer hon in till mi...

Av Anna - 26 mars 2010 12:19

Så konstigt...I går satt jag i egna tankar och började skriva på ett blogginlägg som skulle handla om känslan av att lämna bort mitt barn till personer jag inget vet något om.Tankarna gick så här ngt förkortat:I bland känns det jätte märkligt att läm...

Ovido - Quiz & Flashcards