Juna & Jag

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Anna - 24 mars 2009 22:24

Simskolan

 

Juna har börjat på simskola, ja det var 3 veckor sedan men i måndags dök hon för första gången. Hon verkade inte ha så mycket i mot det. Hon var duktig på att hålla andan under vattnet och jag tror att Tomas orädda inställning till vatten smittar av sig.
Men hon har en mycket lustig attityd när hon badar i bassängen, nästan som om hon gjort detta under hela sitt 10 månaders liv. Hon utstrålar nästan lite ointresse…liksom lite blasé.


Här i väntan på att få entra bassängen.



Jaha så var vi här igen då…


Duktig på att flyta på rygg, om än något spänd.

 

Det är jättekul att bada med Juna synd bara att det är Tomas som får gå med henne. Jag hade turen att få åka dit med henne och bada första gången.
Nästa kurs ska jag gå med prinsessan, så det så;-)
Annars jobbar jag och är inne på tredje veckan och i dag har Juna varit hos farmor & farfar då även Tomas var tvungen att jobba. Det hade gått jättebra men eftersom jag satt på möte på Värmdö Bk när de kom hem så är det nu över 24 timmar sedan att fick träffa och pussa på min lilla ”Kanelis Bullis”. Plågsamt… när jag äntligen kom hem från klubben så var det första jag gjorde att smyga in till henne för att se om hon verkligen sov, annars hade det varit tid för lite gull.
Snacka om att det är jag som kommer att hoppa upp ur sängen i natt för att ta mig an hennes nattliga välling.

 

Nu ska jag krypa till kojs.

Kram Anna & Juna

Ovido - Quiz & Flashcards