Juna & Jag

Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

En älskad farmor

Av Anna - 15 juli 2009 23:48



Så tog hon mod till sig och släppte taget, min älskade farmor, älskad och saknad av många, tog farfars hand och lämnade detta jordeliv i går den 14/7.

Så ofantligt stark, alltid beredd med ett skratt, en stöttepelare i vått och torrt, ett rivjärn, en vän att alltid lita på.

Hon var en stor personlighet och lämnar ett stort tomrum efter sig, framför allt hos min pappa, de två betydde mycket för varandra och ett av hennes sista ord var hans namn, hos honom är mina tankar mest hela dagen.


Älskade farmor vila i frid!

Anna

 
 
A nna Trolle

A" title="http://bloggagratis.se]A" target="_blank">bloggagratis.se]A nna Trolle

16 juli 2009 08:13

Vilka fina rader om en saknad och älskad farmor, hon kommer aldrig lämna era hjärtan.

Tänker på ER och hoppas att ni tar hand om varandra och får en skön, avkopplande och underbar semester.

All kärlek// Anna

http://www.trollfamiljen. bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

16 juli 2009 10:30

ÅÅÅ vilka fina rader om en älskad & nu saknad farmor .

Våra varmaste tankar går till er & framför allt din pappa som mist en stor del av sitt liv...

En tid av sorgearbete finns framför er ....ta den till er allihopa .
varma kramar från oss alla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 november 2010 22:05

  www.junaochjag.blogspot.com   VÄLKOMNA!

Av Anna - 16 maj 2010 23:52

  Det har tagit 1 vecka att samla krafterna efter detta enormt lyckade 2 årskalas.Kvällen innan hade vi dessutom släkten här och all mat, bröd, kakor, bullar ja allt var hemmagjort. Jag är mäkta stolt över Tomas och mina matkunskaper;)Juna, vår lil...

Av Anna - 9 april 2010 18:44

Positiv, javisst...kan det bli värre än att vakna upp annandagpåsk med ett täcke på 8 cm nysnö som kommit under natten. Faktum är att jag trodde på allvar att jag skulle få ett hysteriskt anfall...börja kasta skor omkring mig, slita av mig håret (ja ...

Av Anna - 1 april 2010 17:16

Årets påskfotografi fick nästan Tomas och mig att bli osams...Alla sprang åt olika håll och hucklena åkte på sned, föll av eller revs av med flit.Och när vi sedan var klara med fotograferingen eller rättare sagt när vi gav upp då bröt vår älskade ...

Av Anna - 29 mars 2010 14:47


   (Juna 5 månader)   Nu händer det grejor minsann...Prinsessan talar som mest 5 ords meningar.I fredags stod jag och fixade i ordning en mysig fredagsmiddag. Juna sysselsatte sig själv med div saker och rätt som det är kommer hon in till mi...

Ovido - Quiz & Flashcards