Juna & Jag

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Anna - 2 juli 2009 22:59


Jag vet det var länge sedan jag skrev här på bloggen men tiden är en otrolig bristvara nu med valp, en 1-åring som är överallt och ingenstans samtidigt som jag jobbat denna vecka.

Att jobba har varit en skön och rolig omväxling från att jaga ett vilt barn som är sååå aktivt och som pillar, drar ner, välter omkull och äter på ALLT. Jag har fått träffa vuxna människor varje dag och det har och är mycket givande.
Självklart är det mycket gull med Juna när jag kommer hem och det märks på henne att hon vill vara med mig för tiden för sängående har skjutits upp rejält. I kväll ville damen somna först 21:30 och då i min famn, något som vi båda brukar tycka är för varmt och jobbigt.


Så med Anna Trolles önskan så visas här nedan lite nytagna bilder på min nyponros.


Junas fashination av sniglar fortsätter, alla ska plockas upp och klämma och kännas på.

 


En kvällspromenad med familjen till Kulans brygga, vet inte om ni ser men långt in i bilden kan man skymta både finlandsfärjan och luftballonger.

 


Kvällsdopp för jyckarna.


På väg till Jennifers 3-års kalas med finaste klänningen som hon fått av morfar och Katti.




Mysstund med mamma i soffan på verandan med försök att sätta upp håret vilket slutade i tandagnisslan.


Kvällen är som vanligt sen och jag ska nu slänga mig i bingen för att jobba ännu en dag i bastun, vi har 31 grader inomhus på jobbet och luften står helt stilla...pust.
Ett stort TACK till min älskade mamma som tagit hand om Juna mån, tis, ons denna vecka och ett lika stort TACK till farmor och farfar som åker från Sollentuna för att ta hand om henne i dag och i morgon. Vad skulle vi göra utan er? KRAM


Go natt Anna & Juna

Ovido - Quiz & Flashcards