Juna & Jag

Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Längtar...

Av Anna - 10 juli 2009 22:54


...och hoppas på SOL under vår semester som startar om 1 vecka.


Tomas, Juna och jag med hundar åker ner till Torekov för att vara där 1 vecka tillsammans med min kära mor och Johan. De har lovat att ta hand om Juna så att Tomas och jag får lite kvalitet tid med varandra, det behöver vi vill jag lova.

Sedan kommer våra älskade vänner Linda och Jonas med barn och vi tillbringar ännu en vecka i Torekov tillsammans med dem.
Vi älskar att rå om dem, vi har så roligt ihop och både Tomas och jag har börjat räkna dagarna tills vi får ses. Det var ett tag sedan nu och vi saknar dem.

Men vi hoppas på sol och varmt väder så att vi kan bada, åka på utflykter till Hallands väderö för att titta på sälarna, äta ute och bara mysa samt mycket mycket mer.

Jag tror bestämt att jag måste sol-dansa en del.


Nu är det natt och i morgonbitti tidigt åker vi iväg och seglar med Pappa och Katti, undra vad Juna kommer att tycka om det.

Lämnar en rapport i morgon kväll.


Natti!

Anna

 
 
Anna Trolle

Anna" title="http://bloggagratis.se]Anna" target="_blank">bloggagratis.se]Anna Trolle

10 juli 2009 23:10

Vilket härligt inlägg, blir glad av att läsa dina rader- sa jag inte idag att jag tycker du alltid försöker ta fram det goda/positiva trots att du känner aft det tar emot? Nu läser jag hur du ser fram emot Torekov med din kära familj, egen tid med Tomas, umgås med era underbara vänner och härliga utflykter- många positiva saker du plockar fram bara sådär :-)

Ha en underbar segeltur imorgon// Anna och bustrollen

http://www.trollfamiljen. bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

10 juli 2009 23:29

Vilken underbar bild ! Kom på mig själv med ett stort leende på läpparna :) ÅÅÅÅ va jag hoppas på ett någorlunda väder så vi kan få njuta av livets friska varma solstrålar som faktriskt piggar upp!

Det ska bli så roligt att träffas tillsammans emd HELa familjerna denna ggr,sist vi var i Torekov var verkligen udnerbart MEn ngt fattades mig under denna vecka & det var barnen....

Vi ska njuta Anna av livet & vad det givit & ger oss varje dag !

Din underbara mamma så nära & så kärleksfull ...ni kommer få en underbar vecka !
Godnatt min vän !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 november 2010 22:05

  www.junaochjag.blogspot.com   VÄLKOMNA!

Av Anna - 16 maj 2010 23:52

  Det har tagit 1 vecka att samla krafterna efter detta enormt lyckade 2 årskalas.Kvällen innan hade vi dessutom släkten här och all mat, bröd, kakor, bullar ja allt var hemmagjort. Jag är mäkta stolt över Tomas och mina matkunskaper;)Juna, vår lil...

Av Anna - 9 april 2010 18:44

Positiv, javisst...kan det bli värre än att vakna upp annandagpåsk med ett täcke på 8 cm nysnö som kommit under natten. Faktum är att jag trodde på allvar att jag skulle få ett hysteriskt anfall...börja kasta skor omkring mig, slita av mig håret (ja ...

Av Anna - 1 april 2010 17:16

Årets påskfotografi fick nästan Tomas och mig att bli osams...Alla sprang åt olika håll och hucklena åkte på sned, föll av eller revs av med flit.Och när vi sedan var klara med fotograferingen eller rättare sagt när vi gav upp då bröt vår älskade ...

Av Anna - 29 mars 2010 14:47


   (Juna 5 månader)   Nu händer det grejor minsann...Prinsessan talar som mest 5 ords meningar.I fredags stod jag och fixade i ordning en mysig fredagsmiddag. Juna sysselsatte sig själv med div saker och rätt som det är kommer hon in till mi...

Ovido - Quiz & Flashcards