Juna & Jag

Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

I nöden prövas vännen...

Av Anna - 10 juli 2009 09:28


Ja, det heter så och stämmer överens fullkomligt.
Att ställa upp för sina vänner när det även går nedför, trots att man själv har det körigt, om än bara för att lyssna, det är för mig vänskap.


Med nedanstående bild vill jag tacka mitt hjärtans vänner som alltid ställer upp med tid för mig och mina funderingar.
Jag tackar er ödmjukast, ni vet vilka ni är.


 
 
Anna Trolle

Anna Trolle

10 juli 2009 10:40

I nöden prövas vännen- håller verkligen med, det ordspråket stämmer. Det är inte alls så svårt att vara en bra vän när man själv mår bra och sina vänner likaså. Att välja sina vänner med hjärtat är viktigt- ger man så får man och det slår sällan fel.

Om du sträcker ut din hand i mörkret så tar jag den- det lovar jag!

Kram Anna

http://www.trollfamiljen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

10 juli 2009 13:29

Vilken otroligt vacker bild & vilka sanna ord.

Det är faktiskt få men de viktigaste som står kvar när stormar drar in i våra allas liv....

Jag kommer hålla din hand resten av ditt liv just för att du är den underbara männiksa du är trotts brister & misstag som vill alla har & alla gör -detta är vänskap för mig ...att få följas åt oavsett om det handlar om roliga äventyr eller mörka vägar.
KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 november 2010 22:05

  www.junaochjag.blogspot.com   VÄLKOMNA!

Av Anna - 16 maj 2010 23:52

  Det har tagit 1 vecka att samla krafterna efter detta enormt lyckade 2 årskalas.Kvällen innan hade vi dessutom släkten här och all mat, bröd, kakor, bullar ja allt var hemmagjort. Jag är mäkta stolt över Tomas och mina matkunskaper;)Juna, vår lil...

Av Anna - 9 april 2010 18:44

Positiv, javisst...kan det bli värre än att vakna upp annandagpåsk med ett täcke på 8 cm nysnö som kommit under natten. Faktum är att jag trodde på allvar att jag skulle få ett hysteriskt anfall...börja kasta skor omkring mig, slita av mig håret (ja ...

Av Anna - 1 april 2010 17:16

Årets påskfotografi fick nästan Tomas och mig att bli osams...Alla sprang åt olika håll och hucklena åkte på sned, föll av eller revs av med flit.Och när vi sedan var klara med fotograferingen eller rättare sagt när vi gav upp då bröt vår älskade ...

Av Anna - 29 mars 2010 14:47


   (Juna 5 månader)   Nu händer det grejor minsann...Prinsessan talar som mest 5 ords meningar.I fredags stod jag och fixade i ordning en mysig fredagsmiddag. Juna sysselsatte sig själv med div saker och rätt som det är kommer hon in till mi...

Ovido - Quiz & Flashcards