Juna & Jag

Direktlänk till inlägg 31 december 2008

GOTT NYTT på er allesammans

Av Anna - 31 december 2008 13:47



Vi önskar er alla ett friskt och framgångsrikt 2009!
Hoppas ni får en underbar nyårsnatt i form av goda champagner, härligt röda humrar och massor av trevligt sällskap.


Själva blir vi hemma med Juna, som är sjuk. I går kväll bar det av till närakuten. Hennes feber har stigit och hon hostar tills hon kräks. Nu till min fråga:
-Hur får jag i henne hostmedicinen?
Vi har provat med spruta i mungipan, vilket resulterar i att hon skriker som en stucken gris och spottar ut allt.
Jag har provat att de den på sked och dölja den med fruktpuré, det fungerar inte heller. Mina ideér är slut och nu undrar jag om ni har något bra förslag?


Än en gång, hoppas ni får en underbar nyårsnatt!


Kram Anna & Juna

 
 
Frida & Jeppson

Frida & Jeppson

31 december 2008 22:22

Vi kikar in och önskar er ett GOTT NYTT ÅR!
Och lycka till med knatandetm Juna!

Hälsar Jesper (som konsumerar hårschampoo och balsam (!!!!) som aldrig förr ;-) & Frida

http://www.deveritas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 15 november 2010 22:05

  www.junaochjag.blogspot.com   VÄLKOMNA!

Av Anna - 16 maj 2010 23:52

  Det har tagit 1 vecka att samla krafterna efter detta enormt lyckade 2 årskalas.Kvällen innan hade vi dessutom släkten här och all mat, bröd, kakor, bullar ja allt var hemmagjort. Jag är mäkta stolt över Tomas och mina matkunskaper;)Juna, vår lil...

Av Anna - 9 april 2010 18:44

Positiv, javisst...kan det bli värre än att vakna upp annandagpåsk med ett täcke på 8 cm nysnö som kommit under natten. Faktum är att jag trodde på allvar att jag skulle få ett hysteriskt anfall...börja kasta skor omkring mig, slita av mig håret (ja ...

Av Anna - 1 april 2010 17:16

Årets påskfotografi fick nästan Tomas och mig att bli osams...Alla sprang åt olika håll och hucklena åkte på sned, föll av eller revs av med flit.Och när vi sedan var klara med fotograferingen eller rättare sagt när vi gav upp då bröt vår älskade ...

Av Anna - 29 mars 2010 14:47


   (Juna 5 månader)   Nu händer det grejor minsann...Prinsessan talar som mest 5 ords meningar.I fredags stod jag och fixade i ordning en mysig fredagsmiddag. Juna sysselsatte sig själv med div saker och rätt som det är kommer hon in till mi...

Ovido - Quiz & Flashcards