Juna & Jag

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Anna - 15 december 2008 21:27


Junas utveckling går ständigt framåt än har dock ingen tand tittat fram men skam den som ger sig;-)

I torsdags vinkade Juna för första gången och det var ett medvetet vinkande, sedan dess har hon fortsatt med det. Hon är så söt när hon vinkar, handen vinkar frenetiskt.
Kryper gör hon om än så länge mycket sakta, ett steg i taget. Jag brukar lägga ut lite leksaker som hon vill nå men det är svårt speciellt på hala golv, då tar hon ett steg fram och nästan ett lika lång gliiiiid tillbaka men hon kämpar på.

Tiden går så otroligt fort och jag har i kväll setat och tittat på bilder från BB, känns som om det var 2 månader sedan men så är det 7 månader sedan, jag hänger inte med;-)


Juna springer numer i sin gåstol och börjar faktiskt att kunna nyansera sina klappar på hundarna.


Julen står för dörren klapparna inte inhandlade än men men på söndag bär det av till leksaksaffären, eller jag menar att tomten får Junas önskelista då;-)


Kram på er och sov sött!

Anna & Juna

Ovido - Quiz & Flashcards